پشتیبانی فروش

09185770514 09146591672

گیپور قرمز مخصوص کردی

پارچه لباس کردی زنانه، معرفی شیک‌ترین پارچه‌های کردی

4.7/5 - (6 امتیاز)

پارچه لباس کردی زنانه از زیباترین و پر طرفدارترین پارچه‌­های است که برای دوخت انواع لباس محلی مورد استفاده قرار می­‎گیرد، تنوع بالای این پارچه‎­ها با تزئینات چشم نواز و جذابی که دارند همیشه مورد استقبال بانوان قرار گرفته است، برای انتخاب پارچه مناسب برای دوخت لباس کردی و مجلسی باید شناخت کافی در رابطه با انواع آن داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید پارچه لباس کردی داشته باشید. سایت پارچه آران انواع پارچه‌های کردی را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند.

پارچه لباس کردی زنانه جدید

مردم منطقه کردنشین کشور آداب و رسوم خاص خود را دارند، لباس کردی نیز با فرهنگ و رسومات این منطقه پیوند دیرینه دارد، انواع پارچه لباس کردی در بازار های پارچه کردستان عرضه می­‌گردد، بازار پارچه لباس کردی سقز یکی از معروف­ترین و شناخته شده‌­ترین مراکز فروش انواع پارچه‌­های مجلسی کردی است که خریداران زیادی از نقاط مختلف کشور برای خرید پارچه کردستان به آنجا مراجعه می­‌کنند، تنوع بالای پارچه­‌ها در کنار قیمت‌­های منصفانه از مهمترین مزایای خرید پارچه کردستان از این بازار است.

 برای خرید این پارچه روی عکس کلیک کنید.

کانال تلگرام آران پارچه

تماس با فروشنده: 09146591672

از مهمترین مشخصه‌­های پارچه لباس کردی زنانه جدید زیبایی و جذابیت آن است، از آنجا که امروزه اغلب از لباس کردی در مجالس و مهمانی­‌های محلی استفاده می‌­شود بیشتر پارچه لباس کردی مجلسی و کار شده مورد استفاده قرار می‌­گیرد، پارچه لباس کردی جدید با تزئینات مختلف مانند ملیله، پولک، سنگ، نگین و غیره مزین می‌­شود، در انتخاب پارچه لباس کردی زنانه جدید علاوه بر زیبایی باید کیفیت و دوام آن را نیز مد نظر داشته باشید تا حین استفاده مقاومت خوبی داشته باشد و به راحتی آسیب نبیند.

برای خرید این پارچه روی عکس کلیک کنید.

 

انواع پارچه لباس کردی

لباس­‌های کردی از اجزای مختلفی تشکیل شده است شامل کراس، کلنجه، شال، جافی، گلونی و کلاو، کلکه، ماشته و که­وا، مردم هر منطقه نیز نوع خاصی از پوشش و لباس را دارند، مانند لباس کردی سقزی، سورانی، کرمانشاهی و غیره، از طرف دیگر انواع پارچه لباس کردی را بر اساس کاربردی که دارد می­توان به پارچه‌­های کردی زنانه و پارچه­‌های کردی مردانه تقسیم کرد، پارچه لباس کردی زنانه تنوع بسیار زیادی دارد و در طرح‌­ها و رنگ­‌های مختلفی به فروش می‌­رسد.

این پارچه قواره کردیش یعنی 3.5 مترش 489 هزار است و اگر شما داخل سایت 1 متر ثبت کنید و 489 هزار واریز کنید یک قواره 3.5 متری برای شما ارسال می‌شود. برای خرید رو عکس کلیک کنید. 

بر اساس مدل لباس می‌­بایست متناسب­ترین پارچه لباس کردی را انتخاب کرد، پارچه لباس کردی ساده برای لباس­‌های با استفاده روزمره می‌­تواند مناسب باشد در حالی که برای لباس‌­های مجلسی بیشتر از پارچه‌های تزئین شده استفاده می‌گردد، از محبوب­ترین انواع پارچه کردی می­توان به پارچه لباس کردی پولکی،پارچه­‌های حریر، پارچه توری و پارچه­‌های لمه اشاره کرد.

پارچه لباس کردی پولکی

یکی از محبوب­ترین و خاص­ترین پارچه لباس کردی دخترانه و زنانه که برای دوخت انواع لباس­ های محلی و مجلسی کاربرد دارد پارچه لباس کردی پولکی است، این نوع پارچه زمینه توری کشی دارد که روی آن با انواع مختلفی از پولک‌­ها مانند پولک­‌های سکه­‌ای گرد و یا مربع تزئین شده است، دوخت پولک­‌ها به پارچه می­تواند دوام و کیفیت آن را بالا ببرد و حین استفاده نمی‌­ریزد.

تنوع پارچه لباس کردی پولکی بسیار بالا است، رنگ­ پولک­‌ها و مات و شفاف بودن آن به همراه شکل پولک‌­های کار شده روی پارچه می­تواند محصولات متنوعی را حاصل گردد، با توجه به تراکم پولک‌­های کار شده ممکن است نیاز به آستری نیز داشته باشند، برای ماندگاری بیشتر این پارچه هنگام خرید پارچه لباس کردی باید از روش نگهداری و مراقبت آن نیز آگاه باشید. برای مشاهده این پارچه های شیک کردی از صفجه فروشگاه ما دیدن کنید.

پارچه لباس کردی توری

پارچه لباس کردی توری یکی از خاص­ترین انواع پارچه لباس کردی سنندج است، در بافت این پارچه معمولا از الیاف ابریشم و کتان استفاده می‌­شود که سازگاری خوبی با پوست دارد، پارچه لباس کردی توری سبک و نازک است و خود شامل زیر مجموعه های دیگر مانند پارچه تور کشی، پارچه تور جاسمیکو، پارچه گیپور، پارچه توری سنگ حرارتی، پارچه توری پولک دوزی، پارچه گیپور کله مورچه‌­ای، پارچه­‌های ملیله دوزی شده و غیره می­‌گردد، طرح و رنگ گسترده این نوع پارچه‌­ها دست شما را در خرید پارچه توری باز می‌­گذارد و می­‌توانید مطابق با سلیقه خود پارچه دلخواهتان را خرید نمایید، هنگام خرید پارچه توری می­‌توانید از مشاوره کارشناسان در زمینه کاربرد و همچنین نکات مراقبت از آن استفاده کنید.

برای خرید این پارچه روی عکس کلیک کنید.

قیمت پارچه توری بسیار متغیر است، بسته به متریال و تزئینات به کار رفته در روی پارچه و همچنین نوع مواد اولیه آن قیمت­‌های متفاوتی دارند، قیمت پارچه لباس کردی مجلسی فول کار شده با ملیله و سنگ و پولک حرفه‌­ای نسبت به پارچه­‌های حریر ساده‌­تر گرانتر است.

پارچه لباس کردی حریر

اگر به دنبال خرید پارچه لباس کردی لطیف و خنک هستید بدون شک خرید پارچه حریر بهترین پیشنهاد برای شما است، پارچه لباس کردی حریر بسیار لخت بوده و برای مدل­ لباس ریزش­دار مناسب است، با توجه به نازک بودن پارچه لباس کردی حریر می­‌توان از آستری زیر آن استفاده کرد، خرید پارچه حریر تنها محدود به دوخت لباس کردی نمی‌­گردد و برای انواع لباس‌­های زنانه و بچگانه مانند شومیز، بلوز، دامن، سرهمی، شال و غیره مناسب است.

برای خرید این پارچه روی عکس کلیک کنید.

پارچه حریر شیفونجو و کرپ حریر از رایج­ترین انواع پارچه لباس کردی حریر هستند، اگر قصد خرید پارچه لباس کردی ارزان و با کیفیت را دارید پارچه حریر شیفونجو یک پیشنهاد ایده‌­آل برای شما خواهد بود، این پارچه گرم بالا و بسیار با دوام است و به کمک آن می­توان انواع مدل­‌های لباس زنانه را طراحی و اجرا نمود، پارچه کرپ حریر نیز جزء پارچه لباس کردی ساده هستند که قیمت مناسبی نیز دارند، با توجه به ضخامت مناسبی که این نوع پارچه­‌های حریر دارند نیازی به استفاده از آستری ندارند، طرح­‌ها و رنگبندی گسترده‌­ای از این نوع پارچه حریر وجود دارد.

پارچه لباس کردی لمه

پارچه لباس کردی لمه از جمله شیک­ترین پارچه‎­های مجلسی است، درخشش و جلوه زیبای پارچه لباس کردی لمه مورد پسند خاص پسندان بوده و از این رو برای دوخت لباس­‎های شب و مجلسی بسیار پر کاربرد است، خرید پارچه لمه برای دوخت انواع لباس کردی کوا، سورانی و غیره کارآیی دارد، علاوه بر آن با خرید پارچه لمه می‌­توانید مدل­‌های دیگر لباس مجلسی شامل ماکسی، تاپ، کت و دامن را نیز تهیه کنید، انواع پارچه لباس کردی لمه شامل لمه فنری، لمه گلدار، پارچه لمه اسکاجی شاین­دار و تزئین شده با پولک و لمه کاموایی با گرماژ بالا سبب درخشش و خاص بودن شما در مجالس می‌­گردد.

برای خرید این پارچه روی عکس کلیک کنید.

خرید اینترنتی پارچه لباس کردی

ساکنین منطقه غرب کشور به بازار پارچه لباس کردی سقز دسترسی دارند و می‌­توانند به صورت حضوری انواع پارچه لباس کردی زنانه و مردانه مد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایند، امروزه فروشگاه‌­های زیادی به صورت آنلاین نیز به ارائه محصولات خود می‌­پردازند، خرید اینترنتی پارچه لباس کردی این فرصت را فراهم ساخته است که همه مردم از مناطق مختلف کشور به متنوع­ترین بازار پارچه لباس کردی سقز دسترسی داشته باشند، سایت پارچه فروشگاه آران پارچه یکی از معتبرترین مراکز خرید اینترنتی پارچه لباس کردی است که به روزترین و خاص­ترین پارچه‌­های کردی را به مخاطبین عرضه می­‌دارد، با مراجعه به سایت پارچه ضمن صرفه­‌جویی در زمان خود و عدم نیاز به رفت و آمدهای بی مورد، تنوع زیادی از محصولات را نیز مشاهده خواهید کرد.

امکان خرید پارچه لباس کردی از طریق پیچ پارچه لباس کردی نیز فراهم است، انواع مدل­‌های به روز پارچه لباس کردی زنانه با توضیحات کامل و فیلم‌­های آن در پیج آران پارچه موجود است که بسته به نیاز خود می‌­توانید بهترین موارد را انتخاب نمایید.

کانال پارچه لباس کردی

خرید پارچه لباس کردی از طریق کانال پارچه لباس کردی آران نیز امکان پذیر است، همه موجودی­‌ها و طرح‌­های جدید پارچه لباس کردی سقز و سنندج در کانال پارچه موجود است، با بررسی توضیحات محصولات موجود در کانال پارچه لباس کردی ­می­توانید محصولات دلخواه خود را در کوتاه‌­ترین زمان انتخاب نمایید.

و در نهایت می‌توان گفت که:

پارچه لباس کردی دخترانه و زنانه بسیار زیبا و پر طرفدار است، پارچه لباس کردی زنانه جنس و طرح‌­های بسیار گسترده­‌ای دارد، از طرفی به دلیل قیمت­‌های متنوع آن اقشار مختلف می‌­توانند از آن استفاده کنند، پارچه­‌های لوکس و کارشده بیشتر کاربرد مجلسی دارند، پارچه­ لباس کردی ارزان و با کیفیت را می­­‌توانید به صورت عمده نیز از فروشگاه آران پارچه خریداری نمایید.

0در ادامه به مهمترین سوالات شما پاسخ دادیم:

قیمت پارچه لباس کردی متری چند است؟

قیمت پارچه های کردی شیک جدید از متری 100 هزار تومن شروع می‌شود و تا 1 میلیون ادامه دارد.

برای لباس کردی چند متر پارچه نیازه؟

این موضوع به عرض پارچه بستگی دارد، برای عرض 115 قواره 4 متری، برای عرض 135 قواره 3.7 متری و برای عرض 150 قواره 3.5 متری لازم است.

/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

جدیدترین محصولات