پشتیبانی فروش

09185770514 09146591672

بهترین ایده دوخت با پارچه نخی

3/5 - (223 امتیاز)

بهترین ایده دوخت با پارچه نخی، دوخت شومیز، دامن، لباس خانگی، ماکسی است. با وجود پیشرفت‌های گسترده صنعت نساجی و تولید پارچه‌های متنوع در طی سال‌های اخیر، همچنان شاهد محبوبیت بالای پارچه‌های نخی هستیم. این پارچه‌های لطیف، سبک و راحت بهترین دوست شما در فصول گرم سال به‌شمار می‌آیند و نه‌تنها در مواجهه با گرما، بلکه در مقابل نور خورشید نیز از پوستتان‌ محافظت می‌کنند. با آغاز فصل گرما اگر برای شما هم سوال است که “با پارچه نخی گلدار چی بدوزم؟ “و “بهترین ایده برای لباس نخی دخترانه تابستانی چیست؟”

با پارچه نخی چی بدوزیم؟

حداقل هزار مدل لباس با پارچه نخی ساده و میلیون‌ها مدل لباس با پارچه‌های نخی گلدار می‌توان دوخت! تنوع رنگ و قابلیت چاپ پذيری بالای پارچه‌های نخی موجب تنوع بی‌حدومرز این پارچه‌ها شده است. از طرفی جنس پارچه‌ها به‌نحوی است که در تمام فصول سال و خصوصا فصول بهار و تابستان می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. خرید پارچه را در آران پارچه با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تجربه کنید.

برای خرید پارچه نخی گلدار  اینجا کلیک کنید.

کانال تلگرام آران پارچه

پارچه‌های نخی جنسیت ندارند و سن و سال نمی‌شناسند. نه‌تنها به‌عنوان لباس نخی دخترانه تابستانی، بلکه برای دوخت لباس نخی مردانه و پیراهن نخی بلند زنانه برای ۲ تا +۱۰۲ سال نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد! اگر از این همه کاربردی بودن متحیر شده‌اید، خوب است در این بخش با ما باشید تا چند ایده مدل پارچه نخی جدید را مورد بررسی قرار دهیم.

دامن؛ جایگزین خنک و راحت برای شلوار

دامن نخی خاصیت تنفس‌پذیری بیشتری نسبت‌به شلوار دارد. بنابراین بسیاری از دختران و بانوان ترجیح می‌دهند در فصول گرم سال به‌جای شلوار از انواع دامن کوتاه، بلند، چین‌دار، پلیسه، کلوش و… استفاده نمایند. به‌راحتی می‌توانید انواع دامن را با پیراهن و شومیز ست کنید. توصیه می‌شود برای استایل‌های مجلسی و رسمی‌تر دامن‌های بلند را انتخاب کنید و برای جمع‌های خودمانی و لباس راحتی در منزل به سراغ دامن‌های کوتاه بروید.   

پارچه نخی کودری
پارچه نخی کودری مناسب دوخت دامن های شیک قیمت متری 119 تومن، عرض 150برای خرید با شماره 09146591672 تماس بگیرید.

خرید پارچه های نخی برای دوخت دامن

پیراهن ساحلی بلند؛ لازمه یک سفر به‌یادماندنی و راحت

اگر قصد سفر در فصول گرم سال را دارید و یا می‌دانید که در مقصد سفرتان‌ هوا معتدل یا گرم است، حتما به‌جای لباس‌های تنگ و چسبان‌ که باعث تعریق بیش از حد می‌شوند، از پیراهن ساحلی بلند استفاده کنید. این پیراهن‌ها معمولا آزادی حرکت خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند و در قسمت کمر با کش یا کمربند ظریفی جمع می‌شوند. می‌توانید برای کاربرد بیشتر و خنک‌تر شدن لباس از آستین‌های برش دار، کوتاه، و یا آستین سه ربع استفاده کنید. پیراهن ساحلی بلند شما را بلندقامت و متناسب نشان می‌دهد و در انواع ساده و گلدار لطافت زیبایی را به استایلتان هدیه می‌کند.

ثبت سفارش

شلوار راحت و سبک

در تابستان برای راحتی و تنفس بیشتر پوست بهتر است از شلوارها و شلوارک‌های نخی استفاده کنید. این موارد جایگزین بسیار خوبی برای شلوارهای دوخته شده با الیاف مصنوعی هستند.  

پارچه نخی کودری مناسب دوخت شلوار زنانه متری 119 تومن، عرض 150

ارتباط با فروشنده و ثبت سفارش

پارچه های نخی برای دوخت پیرهن شلوار

26% تخفیف

149,000 تومان

26% تخفیف

149,000 تومان

26% تخفیف

149,000 تومان

تیشرت‌های طرح‌دار نخی

تیشرت‌های طرح‌دار نخی بسیار خنک هستند و از تعریق زیاد در فصل تابستان جلوگیری می‌کنند. این تیشرت‌ها را می‌توانید با یقه گرد یا یقه هفت، و با آستین ساده تا میانه بازو طراحی کنید. همچنین یکی از ترندهای‌ فانتزی برای ایده لباس نخی تابستانه تیشرت‌های راه راه هستند که با ترکیب راه راه‌های افقی و عمودی جلوه زیادی پیدا می‌کنند و بدون نیاز به گلدوزی، پولک‌دوزی و خرج کار، مورد استفاده قرار می‌گیرند. پرطرفدارترین رنگ تیشرت‌های نخی راه راه، رنگ طوسی و صورتی است که به‌عنوان مثال می‌توان تیشرت صورتی راه راه را با شلوارک طوسی ست کرد و بلعکس.

ست تاپ و شلوارک نخی

انواع تاپ دوبنده، پشت گردنی و آستین حلقه‌ای بهترین ایده لباس نخی تابستانه برای بانوان محسوب می‌شوند. می‌توانید این ایده دوخت با پارچه نخی را برای استایل روزمره منزل، باشگاه ورزشی، سفر، دورهمی های دوستانه و… استفاده نمایید. همچنین می‌توانید تاپ را با شلوارک یا دامن همرنگ و یا رنگ متضاد ست کنید و استایلی جذاب‌تر را تجربه کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید همراه با یک تاپ راه راه یا گلدار، یک شلوارک ساده همرنگ یا یک دامن دارای رنگ متضاد و مکمل را برگزینید.

کودری
پاره نخی کودری: قیمت متری 119 تومن، عرض 150

ایده دوخت با پارچه نخی برای پیراهن بلند زنانه

 ایده لباس نخی تابستانه ایده‌ای بسیار جامع و کلی برای دوخت پارچه نخی است. انواع پیراهن‌های بلند نخی از نظر مدل یقه، آستین، دامن و سبک کلی طراحی متفاوت هستند. به‌عنوان مثال برای دوخت پیراهن بلند نخی می‌توانید هر یک از پیراهن‌های اسپرت، مجلسی، آزاد، پیراهن‌های بارداری، پیراهن جلوباز، پیراهن جلو بسته، پیراهن پوشیده، پیراهن پرنسسی و… را انتخاب نمایید.

 

برای خرید پارچه نخی گلدار با شماره 09146591672 تماس بگیرید.

انواع شکل‌های یقه برای پیراهن نخی بلند شیک

با توجه به میزان پوشش موردنظر و همچنین علاقه و سبک استایل مدنظرتان‌ می‌توانید انواع شکل یقه را در ایده دوخت با پارچه نخی پیاده کنید. انواع یقه برای پیراهن نخی بلند عبارتند از: یقه دلبری، یقه گرد، یقه هفت، یقه ایستاده، یقه انگلیسی، یقه باز، یقه چین‌دار، یقه ب ب، یقه قایقی، یقه بسته، پیراهن پشت‌باز، پیراهن نخی آف شولدر و…

انواع شکل‌های آستین برای پیراهن نخی بلند زنانه

شکل آستین پیراهن نیز با توجه به سلیقه و نوع کاربری مدنظرتان تعیین می‌شود. انواع مدل آستین برای استفاده از یک مدل پارچه نخی جدید، در ایده دوخت با پارچه نخی عبارتند از: آستین بلند، آستین کوتاه، آستین پفی، آستین سه ربع، آستین کلوش و…

پارچه کرپ نخی عرض 150، قیمت متری 127 تومن، برای خرید با شماره 09146591672 تماس بگیرید.

انواع پیراهن نخی از نظر مدل دامن

دامن کلوش، دامن پلیسه و دامن چین‌دار چند مدل از پرطرفدارترین مدل‌های دامن برای دوخت پیراهن بلند نخی هستند که برحسب سلیقه و نوع کاربری می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب نمایید.

چند ایده ناب برای لباس نخی مردانه

اغلب ما وقتی نام پارچه نخی را می‌شنویم به یاد لباس نخی دخترانه تابستانی با یک دامن پرچین و رنگارنگ می‌افتیم. درحالی‌که پارچه نخی علاوه‌بر لباس‌های شیک بانوان، در لباس‌های خنک و تابستانی مردان نیز کاربرد گسترده‌ای دارد. پرطرفدارترین مدل لباس با پارچه نخی ساده برای آقایان، پیراهن مردانه آستین کوتاه یا آستین بلند است که در طرح و نقش‌های مختلفی تولید می‌شود.

این مدل لباس برای انواع جمع‌های رسمی و غیررسمی و شادی و عزا کاربرد دارد و استایل شیک و جذابی را ارائه می‌دهد. جنس این پارچه سبب می‌شود آقایان همواره با اعتمادبه‌نفس بالا در جمع‌ها حاضر شوند و در فصل گرما از تعریق زیاد و مشکلات پوستی ناشی از رطوبت بدن (قارچ و باکتری و حساسیت پوستی) جلوگیری به‌عمل آورند.

افزون‌بر پیراهن، شلوارهای‌ فاق بلند راحتی، اسلش‌ها، گرمکن‌های ورزشی، شلوارک‌ها و لباس‌های خنک لب ساحل از دیگر ایده‌های دوخت پارچه نخی برای لباس نخی مردانه محسوب می‌شوند. با خرید تنها چند متر پارچه می‌توانید در منزل، محل کار، تفریح و سفر، راحتی را احساس کنید و خاطرات خوبی را از تابستان ۱۴۰۳ در ذهنتان ثبت نمایید!

ایده‌های خلاقانه‌تر برای دوخت پارچه نخی

در پاسخ به این سوال که “با پارچه نخی گلدار چی بدوزم؟” ایده‌های خلاقانه‌تری از انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه نیز وجود دارد. اگر سلیقه خوبی در خرید انواع پارچه نخی با طرح و نقش‌های شاد و متنوع دارید، می‌توانید متناسب با فضای خانه و اتاق خواب، پرده نخی، رومبلی، رو کوسنی، دم‌کنی و… بدوزید. چه بسیار آشپزخانه‌هایی که به‌سبب ذوق هنری بانوان با پرده‌های نخی رنگارنگ، روکش لباسشویی نخی، دم‌کنی‌های رنگی و مانند آن، به فضایی دلنشین و دوست‌داشتنی تبدیل شده‌اند.

همچنین افزون‌بر این موارد، پارچه نخی یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوخت روبالشتی‌ و رو تشکی است. این پارچه نرم و لطیف است و با امکان تنفس و عبور هوا مانع از تعریق و کلافگی در هنگام خواب می‌شود. پارچه نخی دوام و صرفه اقتصادی بالایی دارد و در انواع طرح و رنگ می‌تواند با دکوراسیون اتاق خوابتان‌ هماهنگی پیدا کند. تا سال‌های سال می‌توانید از روبالشتی‌ نخی استفاده کنید و با خرید دو یا چند نمونه رنگارنگ از آن، به‌طور منظم روبالشتی‌ را تعویض نمایید تا پوست و مویی سالم و شاداب داشته باشید.

ثبت سفارش تماس با 09146591672

توجه داشته باشید که جنس انواع پارچه نخی متفاوت است و در هنگام خرید پارچه نخی برای روبالشتی باید به جنس، طرح و نقش و همچنین ابعاد آن دقت کنید. روبالشتی نباید به‌حدی گشاد باشد که باعث زشتی ظاهر تخت و کاهش کیفیت خواب فرد شود.

انتخاب پارچه نخی مناسب برای دوخت انواع لباس

تفاوتی ندارد قصد دوخت یک مدل لباس با پارچه نخی ساده را دارید و یا به‌دنبال یک مدل پیراهن نخی بلند شیک هستید؛ باید بدانید در انتخاب پارچه مناسب چه فاکتورهایی اهمیت دارند تا بتوانید به نتیجه موردنظر دست یابید.

پارچه نخ کودری بهترین گزینه برای دوخت پیرهن شلوار زنانه، شومیز و دامن، قیمت متری 119 تومن، عرض 150

ارتباط با فروشنده در تلگرام

  • نوع کاربری: بی‌شک پارچه موردنیاز برای دوخت پیراهن نخی برای منزل با پارچه موردنیاز برای دوخت یک مدل پیراهن بلند شیک تفاوت دارد. همچنین تفاوت دارد که قصد دوخت لباس نخی مردانه را دارید و یا به‌دنبال یک مدل لباس نخی دخترانه تابستانی هستید… به نوع کاربری مدنظر خود توجه کنید و با درنظرداشتن‌ جنسیت، سن، موقعیت استفاده (سفر، مهمانی، منزل و…) برای خرید پارچه اقدام نمایید.
  • میزان فعالیتی که قرار است با لباس نخی داشته باشید: اگر قصد انجام حرکات ورزشی را دارید، برای ایده دوخت با پارچه نخی باید به‌دنبال لباس‌هایی‌ باشید که آزادی عمل بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهند. همچنین برای انجام فعالیت‌های آشپزی و شیرینی پزی و خیاطی یک لباس خنک و لطیف کفایت می‌کند و آزادی عمل چندان مطرح نیست…
  • آب و هوا: برای اجرای ایده لباس نخی تابستانه یک پارچه نخی نازک و خنک کافیست. برای خنک‌تر شدن لباس نیز می‌توانید به سراغ مدل لباس نخی کوتاه بروید. اما اگر برای فصول سرد سال می‌خواهید از پارچه نخی استفاده کنید، به سراغ پارچه‌های نخی ضخیم‌تر بروید و مدل‌های دوخت بلند و آستین‌دار را انتخاب نمایید.
  • بودجه و میزان هزینه موردنظر برای خرید پارچه: انواع پارچه نخی با توجه به ویژگی‌هایی که دارند ممکن است قیمت‌های گوناگونی داشته باشند. همچنین باید به فروشگاهی معتبر و منصف مراجعه کنید تا حدالامکان هزینه خرید پارچه کاهش یابد.

 در انتها شایان ذکر است که باید لباس نخی را در فواصل منظم بشویید تا از بوی نامطبوع و آلودگی آن جلوگیری نمایید. از طرفی توجه داشته باشید که پارچه نخی به‌واسطه لطافت و ظرافت خود ممکن است در طی زمان دچار پوسیدگی شود. بنابراین از آن درست استفاده نمایید و بدانید که عمر معینی دارد. در عوض بسیار به‌صرفه است و با قیمت کم تا سال‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد؛ بدون اینکه دچار تغییر رنگ شود یا فرم زیبای خود را از دست دهد.

ایده‌های جذاب برای ست کردن لباس ها با پارچه نخی

اگر به‌دنبال یک ست معمولی و راحت هستید، یک تیشرت معمولی نخی یا یک مدل لباس با پارچه نخی ساده را با یک شلوار نخی طرح‌دار ست نمایید و کفش‌هایی هماهنگ را چاشنی استایلتان‌ کنید.

اگر یک استایل مجلسی و جذاب می‌خواهید، یک مدل پیراهن نخی بلند شیک طرح‌دار را انتخاب کنید. برای تکمیل این استایل می‌توانید به‌سراغ، شال و روسری همرنگ یا دارای رنگ مکمل بروید.

اگر یک استایل ورزشی و اسپرت می‌خواهید، اگر خانم هستید یک تاپ نخی و خنک یا یک مدل لباس نخی کوتاه را با شلوارک طرح‌دار نخی بپوشید و اگر هم آقا هستید یک تیشرت نخی را با شلوارکی راحت و آزاد به تن کنید.

سفارش و ارتباط با فروشنده

بهترین اکسسوری‌ها همراه با پیراهن نخی بلند شیک

  • کمربند استایلتان‌ را دگرگون می‌کند!؛ یک کمربند حصیری پهن یا یک کمربند چرمی نازک تمام آن چیزیست‌ که استایلتان را چندین لول ارتقا می‌دهد. متناسب با مدل پیراهن نخی بلند شیک که به تن دارید، یک کمربند زیبا را به استایلتان‌ بیفزایید.
  • یک کلاه مناسب حال و هوای جدیدی به استایلتان‌ می‌دهد!؛ متناسب با آب و هوا و پوشش خود، یک کلاه مناسب و هماهنگ را در کنار پیراهن نخی گلدار خود بگذارید. این کلاه می‌تواند یک کلاه حصیری بزرگ یا یک کلاه پارچه‌ای رنگی باشد.
  • یک کیف هماهنگ برای تکمیل استایلتان‌ کافیست!؛ با توجه به حجم وسایلی که قصد حمل آن را دارید به سراغ انواع سایزهای کیف چرمی یا کیف‌های حصیری بروید. درعین‌حال به رنگ کیف و هماهنگی آن با مدل پارچه نخی جدید، توجه داشته باشید.
  • قلب دومتان‌ را به‌درستی بیارایید!؛ کفش‌ها یکی از مهمترین ارکان در استایل هر فرد هستند. با توجه به طرح و نقش لباس و سلیقه شخصی‌تان از بین انواع کفش حصیری، صندل چرمی، کتانی، کفش‌های فانتزی و عروسکی، کفش‌های پاشنه بلند و… کفش مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.
پارچه های کودری، عرض 150، قیمت هر متر 119 تومن، برای تماس با شماره 09146591672 تماس بگیرید.

بهترین پارچه برای دوخت انواع لباس دخترانه

یکی از بهترین پارچه‌هایی که می‌توانید در اجرایی کردن ایده لباس نخی تابستانه و حتی لباس‌های مربوط به فصول سرد سال استفاده کنید، پارچه کرپ نخ است که نرمی و لطافت بسیار خوبی دارد. این پارچه از چروک پذیری کمی برخوردار است و همچنین با بافت متراکمی که دارد، نیازمند آستر نمی‌باشد. پارچه کرپ نخ به‌خوبی روی تن می‌نشیند و لختی مناسبی دارد. این مورد سبب می‌شود استایل فرد شیک و جذاب جلوه کند و حتی در مواردی قد فرد بیشتر از اندازه واقعی خود به‌نظر برسد.

بنابراین اگر دچار اضافه‌وزن یا کوتاهی قد هستید، خوب است از این پارچه زیبا در نوع طرح‌دار خود استفاده کنید تا لختی پارچه قامتتان ‌را بلند نشان دهد و طرح‌های پارچه، تمرکز افراد را از روی چربی‌های اضافه‌تان بردارد. درهرحال پارچه کرپ نخ از پارچه‌های متنوع و جذابی به‌شمار می‌رود که صرفه اقتصادی خوبی دارد و به‌نسبت قیمت خود، کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد. انواع پیراهن نخی برای منزل، پیراهن ساحلی، شومیز، ماکسی و… را می‌توانید با طرح‌های دلنشین این پارچه به تن کنید و برای خرید تنها کافیست به صفحه محصولات سایت مراجعه نمایید.

26% تخفیف

149,000 تومان

26% تخفیف

149,000 تومان

26% تخفیف

149,000 تومان

26% تخفیف

149,000 تومان

26% تخفیف

149,000 تومان

26% تخفیف

149,000 تومان

26% تخفیف

149,000 تومان

26% تخفیف

149,000 تومان

26% تخفیف

149,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

جدیدترین محصولات