پشتیبانی فروش

09185770514 09146591672

تور پولک لاینی بهترین پارچه بهار

پارچه بهاره، معرفی خنک‌ترین و شیک‌ترین پارچه بهاری

5/5 - (1 امتیاز)

پارچه بهاره چیست؟ قدم مبارک بهار حال و هوای عجیبی را با خود به همراه می‌آورد. دیگر نه خبری از سوز سرمای زمستان هست و نه گرمی تابستان! در این شرایط یک استایل مناسب چه جنس پارچه‌هایی دارد؟ پارچه بهاره نوعی از پارچه است که دقیقا متناسب با حس و حال و شرایط آب و هوایی بهار تنظیم شده و مانع از تعریق بیش از حد و کلافگی‌تان می‌شود.

همچنین در صبح‌های اوایل بهار هوا هنوز سرمای خود را دارد، استفاده از پارچه بهاره مانع از احساس سرما می‌شود و از سلامتتان محافظت می‌کند‌. چه خوب است این بار استایلتان را با تغییر فصل هماهنگ کنید و با اعتماد کامل، خود را به دستان هنرمند طبیعت بسپارید؛ بی‌شک که زیباترین و خاص‌ترین استایل‌ها در انتظارتان خواهند بود‌. برای مشاهده بهترین پارچه‌های بهاره اینجا کلیک کنید.

معرفی 10 تا از بهترین پارچه های بهاره همراه با قیمت

خنک ترین پارچه های بهاره همراه با قیمت مناسب تنها در فروشگاه بزرگ آران پارچه موجود هستند. اگر به‌دنبال پارچه‌های ترند و مد روز هستید، توصیه می‌شود حتما نگاهی به پارچه‌های لطیف و با دوام سایت بیندازید. همچنین برای خرید انواع پارچه مانتویی بهاره، خرید پارچه توری که مناسب ترین پارچه بهار است و زیباترین پارچه‌های حریر به صفحه مربوطه در سایت مراجعه نمایید. برای شمایی که از تنوع بی‌حدومرز پارچه‌ها متحیر و سردرگم شده‌اید، در ادامه پرطرفدارترین و با کیفیت‌ترین انواع پارچه بهاره را معرفی می‌کنیم.

پارچه تورکش پولک لاینی

اگر می‌خواهید در هر جمعی بدرخشید و به‌دنبال بهترین پارچه برای فصل بهار هستید، پارچه توری پولک لاینی گزینه بسیار خوبی است. این پارچه را هم برای لباس‌های مجلسی و هم به‌عنوان خرج کار مانتو و پیراهن به‌کار می‌برند. پارچه پولک لاینی لختی خوبی در تن دارد و با حالت کشسانی مناسب، برای هر سایزی زیبا و کاربردی است. شما می‌توانید این پارچه بهاره را با قیمت متری 197 تومن در مجموعه ما تهیه کنید.

تور کش پولکی پارچه خنک بهاری
پارچه تور کش پولکی در 10 رنگ بسیار شیک، ایده‌آل ترین پارچه بهار


پارچه تور شکوفه دار

پارچه تور شکوفه دار، دارای زمینه حرفه‌ای کار شده با زیباترین گل‌های برجسته است. این پارچه ایستایی و لختی مناسبی دارد و با عرض ۱۵۰ سانتی‌متر عرضه می‌گردد. این پارچه به‌دلیل بافت ظریف خود نیازمند آستری در قسمت زیرین است و می‌توانید آن را به‌عنوان خرج کار پارچه مانتویی بهاره مورد استفاده قرار دهید. قیمت این پارچه متری 210 تومن است.

تور شکوفه دار مخصوص پارچه دخترانه
تور شکوفه دار با رنگبندی بسیار شیکی که دارد توانسته است در میان خانم های جوان محبوبیت بسار زیادی به دست بیاورد


پارچه کرپ نخی

یکی از پرطرفدارترین انواع پارچه بهاره ارزان، پارچه کرپ نخی است با عرض ۱۵۰ سانتی‌متر؛ این پارچه ضخامت مناسبی دارد و برای دوخت انواع پیراهن، دامن، ماکسی، شومیز، پیراهن ساحلی، شلوار و… کاربردی است. مزیت مهمی که این پارچه دارد، این است که دچار آبرفت نمی‌شود و چروک پذیری کمی دارد. پارچه کرپ نخی رنگ‌های بسیار زیبایی را در تار و پود جادویی‌اش جای داده و مورد پسند بانوان تمام سنین است. خرید پارچه نخی در فصل بهار می‌تواند از بهترین انتخاب‌های شما باشد. پارچه های کرپ نخی رو فقط با قیمت متری 120 تومن در آران پارچه خریداری کنید.

کرپ نخی پارچه ای خنک برای بهار
پارچه کرپ نخی با ظرافت خاصی که دارد یک پارچه خنک برای فصل بهار است.


پارچه های حریر شیفون

از انواع پارچه مناسب بهار برای دوخت شومیز و دامن و لباس‌های مجلسی و محلی، پارچه‌های حریر شیفون را می‌توان معرفی کرد. پارچه‌هایی بسیار لخت و ریزش دار که به‌همراه آستر استایلی زیبا و ملیح ایجاد می‌کنند. این پارچه به خاطر ضخامت کمی که دارد می‌تواند بهترین گزینه برای استفاده فصل بهار باشد. این پارچه برای استری هم کاربرد زیادی دارد. قیمت این پارجه هم فقط متری 130 تومن می‌باشد.

پارچه های حریر شیفون مناسب دامن و پیراهن بهاری
پارچه حریر شیفون در 7 رنگ بسیار شیک مناسب دوخت دامن و بلوز مناسب فصل بهار


پارچه کرپ

یکی از انتخاب‌های اصلی و اساسی برای خرید پارچه بهاره، پارچه کرپ است که از الیاف طبیعی و مصنوعی تهیه می‌شود و بسیار لطیف و با ظرافت است. این پارچه قابلیت تنفس خوبی دارد و با حالت مات و رنگ‌های جذاب، در دوخت انواع لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید خرید پارچه کرپ را با قیمت متری 250 تومن تا 550 تومن از ما انجام دهید. پارچه‌های کرپ در میان خانم‌های کارمند استفاده بیشتری دارد و برای دوخت کت و شلوار زنانه اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه کرپ مخصوص کت و شلوار اداری زنانه
پارچه های کرپ با رنگبندی های شیک که دارند مناسب استفاده در محیط های اداری در فصول گرم سال می باشند. برای مشاهده پارچه مانتو شلوار اداری کلیک کنید.


پارچه گیپور کله مورچه ای

پارچه‌ای با نقش و نگارهای ظریف و دلنشین که نیاز به آستر دارد. این پارچه منحصربه‌فرد و جذاب با سنگ حرارتی، ابریشم دوزی و پولک دوزی مزین شده‌ و در ۸ رنگ پرطرفدار خدمت شما عزیزان عرضه می‌گردد. برای فصل بهار که هوا نسبتا گرم است، خوب است برای خرجکار یا دوخت کامل لباس مجلسی، این پارچه توری ظریف را به‌همراه یک آستر همرنگ یا متضاد، به‌کار ببرید. گیپور کله مورچه را می‌توانید با قیمت متری 250 تومن از ما تهیه کنید.

گیپور کله مورچه قرمز شیک ترین پارچه برای بهار
گیپور کله مورچه با رنگ های شیکی که دارد مناسب ترین پارچه برای مجالس مهم شما می باشد.


پارچه لمه فنری

لمه فنری پارچه‌ای است که برای انواع لباس‌های مجلسی و محلی، ماکسی، لباس کوردی، شال و… جلوه بی‌نظیری ایجاد می‌کند. این پارچه رنگبندی فوق‌العاده جذاب و متنوعی دارد و زمینه آن کشی و به دور از سیم کش شدن است. پارچه های لمه فنری بالای 20 رنگبندی دارند و بیشتر برای دوخت شال های مجلسی استفاده می‌شوند. این پارچه ها در مجموعه ما متری 90 تومن به فروش می‌رسند.

پارچه های لمه فنری شیک
پارچه لمه فنری مناسب خانم های جوان در فصل های گرم سال می باشد.


پارچه توری پولک دوزی

از خاص‌ترین پارچه‌هایی که با قیمت مناسب می‌توانید روی آن حساب کنید، پارچه توری پولک‌دوزی است. این پارچه عرض ۱۴۰ سانتی‌متر دارد و با انواع پولک‌های زیبا مزین شده؛ لازم به ذکر است که این پولک‌ها به‌هیچ عنوان ریزش ندارند. این پارچه بالای نوع رنگبندی و طرح داردشما می توانید زیبایی و ظرافت را د پارچه توری پولک دوزی مشاهده کنید. این پارچه فقط با قیمت متری 200 هزار تومن به فروش می رسد.

تور پولک دوزی پارچه ای خاص
پارچه توری پولک دوزی با طراحی خاصی که دارد مناسب افراد خاص در فصل بهار است.

پارچه نخی عروسکی

پرطرفدارترینپارچه بهاره ارزان برای تمام سنین؛ اگر علاقه‌مند هستید در کنار لباس‌های پر زرق و برق مجلسی بهاره، لباس‌های راحت و با دوامی داشته باشید که بتوانید در خانه و جمع‌های دوستانه، یا حتی در مسافرت و لب ساحل از آن استفاده کنید، پارچه نخی عروسکی مناسب شماست. این پارچه را می‌توانید به شکل انواع شلوار و پیراهن برای برای خود و فرزند دلبندتان مورد استفاده قرار دهید. پارچه نخی عروسکی شیک و راحت است و با طرح‌های ریز و رنگارنگ، شما را فردی خوش اندام نشان می‌دهد؛ چراکه باعث می‌شود نگاه افراد روی چربی‌های زائد متمرکز نشود و لاغرتر به نظر برسید. قیمت این پارچه هم متری 140 تومن می باشد.

پارچه نخی عروسکی پارچه ای خنک
پارچه نخی عروسکی برای دوخت پیرهن و شلوار دخترانه در فصل بهار بسیار مناسب است.


پارچه توری پروانه ای

پروانه همیشه به‌عنوان نماد زیبایی، رهایی و صمیمیت شناخته می‌شود. چه پارچه توری زیبایی است پارچه توری پروانه‌ای که صدها پروانه خوش آب و رنگ را روی خود جای داده! این پارچه لخت و بدون چروک، راحتی زیادی در هنگام پوشش دارد و همراه با آستر برای دوخت انواع لباس مجلسی و پیراهن‌های زنانه به‌کار می‌رود. ضخامت این پارچه هم پایین بوده و یکی پارچه‌های خنک برای فصل بهار به حساب می آید. قیمت پارچه تور پروانه متری 120 تومن می باشد.

تو رپروانه زرد
پارچه تور پروانه دار در 6 رنگ و طرح مختلف مناسب خانم های جوان

مزایای خرید پارچه بهاره چیست؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند متناسب با فصل لباس پوشیدن، هیچ فایده خاصی ندارد و تنها باعث می‌شود باکلاس به نظر برسند! درحالی‌که اینطور نیست. از جمله مزایای خرید پارچه بهاره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه بهاری خنک است و با پارچه‌های زمستانی که اغلب کرکی و گرم هستند، زمین تا آسمان تفاوت دارد. این نوع پارچه با آب و هوای متغیر فصل بهار هماهنگ شده که نه سرد و نه گرم است و حالت میانه دارد.
  • البته پارچه بهاری گرمای لازم را نیز ایجاد می‌کند. هوای بهار آنقدرها هم گرم نیست و گاها باعث سرماخوردگی می‌شود. بنابراین پارچه مناسب بهار پارچه‌ای است که گرمای لازم را نیز ایجاد کند.
  • پارچه‌های بهاری معمولا بافت ظریف، نرم و راحتی دارند و به‌خوبی روی تن لخت می‌شوند. ازاین‌رو برای لباس عید و استایل زیبا در مهمانی‌های عیدانه، استفاده از یک پارچه بهاره خنک، استایلتان را دگرگون می‌کند‌.
  • نگهداری از پارچه بهاره چندان هم سخت نیست. به شرط اینکه نکاتی را در حین شستشو و اتو زدن این پارچه رعایت کنید، شاهد دوام و ماندگاری چند ساله آن خواهید بود.

با خرید آنلاین پارچه از فروشگاهی معتبر و منصف می‌توانید با حداقل هزینه، بهترین و با دوام‌ترین پارچه‌ها را تهیه کنید. ماندگاری یک پارچه تا حدی به کیفیت اولیه آن بستگی دارد اما بخش عمده کار این است که شما چگونه با پارچه خود رفتار می‌کنید!

نکات مهم در نگهداری از پارچه بهاره

بهترین پارچه برای فصل بهار را هم که داشته باشید، اما اگر درست از آن مراقبت نکنید، در کوتاه‌ترین زمان از بین خواهد رفت. پس از خرید پارچه حریر و توری که در لباس‌های شکیل و مجلسی عید طرفداران زیادی دارند، باید در نحوه نگهداری، اتوکشی و شستشوی پارچه دقت کنید. نگهداری از پارچه بهاره چند نکته مهم دارد؛ از جمله اینکه:

  1. برای شستشوی پارچه توری از آب خیلی داغ یا خیلی سرد استفاده نکنید و دما را متعادل نگه دارید.
  2. مواد شوینده قوی و نامناسب می‌توانند به بافت پارچه آسیب برسانند؛ در انتخاب شوینده مناسب دقت فرمایید.
  3. به‌هیچ عنوان در هنگام شستشوی پارچه توری آن را چنگ نزنید و برای خشک کردن، فشار ندهید.
  4. برای اتوکشی، بخار داغ را از فاصله چند سانتی‌متری پارچه اعمال کنید.

بهتر است به‌طور غیرمستقیم بافت ظریف تور را اتو بکشید. به این‌صورت که پارچه‌ای نخی روی پارچه توری بیندازید و با اتو زدن پارچه نخی به‌طور غیرمستقیم تور را اتو بزنید.

در نهایت:

همانگونه که فصل بهار جامه‌ای نو بر تن سرد طبیعت پوشانده، بیایید و با لباس‌های رنگین و شاد، به قدم نیک آن خوشامد بگویید… برای خرید انواع پارچه بهاره با قیمت مناسب و تضمین کیفیت، به صفحه محصولات آران پارچه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

جدیدترین محصولات